Založ si blog

Keď je ráno


keď pes ti šteká za uchom,
keď nezvoní ráno budík,
keď rádio nevydá žiaden tón,
keď bosou nohou na špendlík stúpiš,
keď hriankovač nefunguje,
keď kávovar len čistú vodu dáva,
keď psa v chladničke zavrieš,
keď má windows opäť fail,
keď si hneď z rána schuti zanadávaš,
keď ti už dôjdu slová,
keď slnko za mraky sa schová,
keď si kľúče v byte vymkneš,
keď ti suseda nedá pokoja,
keď motor nechce naskočiť,

tak to sú tie správne rána! Práve všetky tie nevšedné, nevydarené pokusy o vstávanie a jednoduchú existenciu, práve tie im dávajú všednosť a z tých všedných robia nevšedné a vzácne.

Život je príliš krátky na to, aby sme prišli o fantáziu

14.06.2016

Bez kráľovstiev, bez začiatkov, bez koncov, bez siedmich hôr, piesok sa neleje a voda sa nesype. Šijeme si príbehy horúcou ihlou. Píšeme ich vypísaným perom. Na riadky, ktorým vybledli linajky.

Ja som predsa dospelá, DOFRASA!

14.01.2015

Sedím za svojím starým písacím stolom vo svojej starej izbe. Z poličky sa na mňa spoza šlabikára usmieva moja mladšia štrbavá kópia, steny zdobia pohľadnice z parížskeho výletu, na skrini je prilepený Pikachu, posteľ je plná plyšákov.

A dobrý deň pán Drakula, nečakala som, že vás tu stretnem

15.10.2014

Moja drahá Mína, píšem Ti z ďalekých končín Transylvánie. Príroda je tu doslova úchvatná, ľudia sú srdeční. Nie je sa tu čoho báť. Všetky tie obavy Tvojho nastávajúceho nemusíš brať vážne. Rumunsko je síce trochu divoká krajina, ale prirovnala by som ju k neupravenému záhonu. Predsa len je tu veľa krásneho a oku lahodiaceho. Tunajší ľudia sú milí [...]

medveď, svit

Po cyklistickom chodníku vo Svite sa pohyboval medveď

23.04.2024 10:43

Mesto Svit v Popradskom okrese vyzýva obyvateľov i návštevníkov na opatrnosť.

sunak

Rada Európy aj OSN kritizujú plány Británie na deportácie migrantov do Rwandy

23.04.2024 10:35

Migrantov by mali deportovať bez ohľadu na ich pôvod, ak prídu do Británie nelegálne.

Hasičské auto / Hasiči / Požiar / Požiarnik /

Pre požiar vo Výbornej prišli o strechu nad hlavou takmer dve desiatky ľudí

23.04.2024 10:13

Pri požiari štyroch jednoduchých stavieb sa nikto nezranil.

charkov, veža, televízna

List z Charkova: Úder na televíznu veže bolí. Ale nezlomí

23.04.2024 10:00

Vidieť ste ju mohli takmer odkiaľkoľvek v meste, bola najvyššou stavbou Charkova. Pripomínala raketu, ktorá každú chvíľu vzlietne do vesmíru.

Ivuš

Môj blogík, moje dieťatko, ktorému chcem dať rúčky, nôžky, prvé úsmevy a prvé slová nech môže veselo utekať po internetove. Naučím ho chodiť, ale naučím ho aj padať, pretože bez pádov a pár slzičiek by to nebolo ono.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 16
Celková čítanosť: 34459x
Priemerná čítanosť článkov: 2154x

Autor blogu

Odkazy