Založ si blog

Praha

Stovežatá krásavica, matka všetkých miest zahalená v rúšku tajomstva. Milujem tvoje tajné uličky a zákutia, tvoje nežné bozky na moje líca. Milujem, keď ticho padá sneh na tisíce tvojich striech. Ticho si tancuje v povetrí, nežne sa preplieta cez nespočet uponáhľaných nespontánnych hláv.

Praha! Ty si milenka nocí, skorých rán i neskorých odpoludní. Skrývaš všetky prapodivné tajomstvá. Si svedkyňou dôverných rozhovorov a prepracovaných kumštov. Tvojimi ulicami kráčali králi i zloduchovia. Dnes sa po nich zasnene túlam ja.

Si nádherná, unikátna, jedinečná. Si milenka, o ktorej každý muž len sníva. Si spoločníčka bezsenných nocí, psychoterapeutka utrápených, vyslyšíš každú modlitbu. Si tu stále vo dne v noci každému na pomoci. Sí príjemná, tvoj dotyk lieči, si balzam na dušu, potecha pre oko.

Si svätyňa, v ktorej hľadám úkryt pred neprávosťami sveta. Si môj tichý spoločník, moja šedá eminencia. Si moja ranná dávka kofeínu, môj zdroj elánu. Si verná priateľka vždy pripravená na čaj o piatej a cheesecake. Keď je treba tak i na vodku o polnoci. Si môj radca, moje svedomie, ktoré pri mne stále bdie. Si moja a ja som len a len tvoja.

Život je príliš krátky na to, aby sme prišli o fantáziu

14.06.2016

Bez kráľovstiev, bez začiatkov, bez koncov, bez siedmich hôr, piesok sa neleje a voda sa nesype. Šijeme si príbehy horúcou ihlou. Píšeme ich vypísaným perom. Na riadky, ktorým vybledli linajky.

Ja som predsa dospelá, DOFRASA!

14.01.2015

Sedím za svojím starým písacím stolom vo svojej starej izbe. Z poličky sa na mňa spoza šlabikára usmieva moja mladšia štrbavá kópia, steny zdobia pohľadnice z parížskeho výletu, na skrini je prilepený Pikachu, posteľ je plná plyšákov.

A dobrý deň pán Drakula, nečakala som, že vás tu stretnem

15.10.2014

Moja drahá Mína, píšem Ti z ďalekých končín Transylvánie. Príroda je tu doslova úchvatná, ľudia sú srdeční. Nie je sa tu čoho báť. Všetky tie obavy Tvojho nastávajúceho nemusíš brať vážne. Rumunsko je síce trochu divoká krajina, ale prirovnala by som ju k neupravenému záhonu. Predsa len je tu veľa krásneho a oku lahodiaceho. Tunajší ľudia sú milí [...]

zalužnyj, syrskyj

Zelenskyj hovoril o polmilióne mobilizovaných. General Syrskyj: Potrebujeme výrazne menej vojakov

29.03.2024 14:16

Ukrajinská armáda bude musieť pre obranu pred ruskou inváziou mobilizovať menej vojakov, než sa pôvodne očakávalo.

Maďarsko polícia pobodanie péter baumann

Obeť a dvoch zranených si vyžiadal výbuchu v bytovke v Budapešti

29.03.2024 13:10

Evakuovať museli 50 ľudí.

Putin

Rutte: Vyšetrovanie ruskej propagandistickej siete je veľmi znepokojujúce

29.03.2024 12:54, aktualizované: 13:58

Činnosť proruskej špionážnej siete vyšetruje poľská kontrarozviedka a tiež belgické či české spravodajské služby.

forró, fico, galanta

Tlačila na Forróa vláda? Člen predsedníctva Aliancie: Pellegriniho podporil len predseda, stretnutie s Korčokom zrušil svojvoľne

29.03.2024 12:00

Szabolcs Mózes pre Pravdu uviedol, že ich rozhodnutie Krisztiána Forróa zaskočilo.

Ivuš

Môj blogík, moje dieťatko, ktorému chcem dať rúčky, nôžky, prvé úsmevy a prvé slová nech môže veselo utekať po internetove. Naučím ho chodiť, ale naučím ho aj padať, pretože bez pádov a pár slzičiek by to nebolo ono.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 16
Celková čítanosť: 34412x
Priemerná čítanosť článkov: 2151x

Autor blogu

Odkazy