Založ si blog

Technológie. . .

…s nimi je život komplikovanejší a bez nich to vôbec nejde!

Áno, žiaľ taký je dnes život. Na všetkých tých blikotavých a svetielkujúcich kontrolkách závisí náš život.

Keď vypadne elektrika, mám sto chutí povedať – aspoň mám čas na čítanie! Pretože, keď nejde elektrika, nejde počítač, telka, ani internet. Taktiež nám nejde na intráku dvojplatnička, čo nie je veľmi potešujúce… A samozrejme, elektrika vypadne, keď treba písať seminárky do školy.

Keď vypadne internet, tak si aspoň oči na chvíľu oddýchnu od toľkého čumenia na obrazovku. Samozrejme, keď nejde internet, tak som stratená. Neviem ako chodia električky, neviem kde a kedy mám školu, nemôžem stiahnúť titulky k filmu. Internet zvyčajne vypadne, keď sa treba prihlasovať na skúšky.

A do tretice – pokazený počítač. Aspoň si konečne prečítam tie knihy, veď už ich skoro pre prach nevidno! No nie. Pretože ako naschvál sa mi počítač musí pokaziť uprostred skúškového. V oprave stroho povedia – za tri týždne vám ten náhradný diel príde. Nepodlieham panike, veď všetky materiály na učenie mám digitálne. Iba kde tu pár strán poznámok. Pretože knihy sú nehorázne drahé a papierom treba šetriť. Vďaka za strážneho anjela, ktorý pri mne stál a mal naporúdzi notebook k požičaniu. Inak by moje skúškové bolo beznádejne v prdeli.

Ako vravím, s technológiami je to komplikované. Zvyknú vás pohltiť. Každú chvíľu klik na fejsbuk, internetové priateľstvá a rozhovory, život medzi jednotkami a nulami… A bez nich, bez nich sa len strácame.

Technológie sú našim priateľom, pre niektorých aj tým najlepším priateľom. Ale nemali by sme sa na ne spoliehať. Pretože majú tendenciu sa pokaziť práve vtedy, keď to najmenej potrebujete.

Život je príliš krátky na to, aby sme prišli o fantáziu

14.06.2016

Bez kráľovstiev, bez začiatkov, bez koncov, bez siedmich hôr, piesok sa neleje a voda sa nesype. Šijeme si príbehy horúcou ihlou. Píšeme ich vypísaným perom. Na riadky, ktorým vybledli linajky.

Ja som predsa dospelá, DOFRASA!

14.01.2015

Sedím za svojím starým písacím stolom vo svojej starej izbe. Z poličky sa na mňa spoza šlabikára usmieva moja mladšia štrbavá kópia, steny zdobia pohľadnice z parížskeho výletu, na skrini je prilepený Pikachu, posteľ je plná plyšákov.

A dobrý deň pán Drakula, nečakala som, že vás tu stretnem

15.10.2014

Moja drahá Mína, píšem Ti z ďalekých končín Transylvánie. Príroda je tu doslova úchvatná, ľudia sú srdeční. Nie je sa tu čoho báť. Všetky tie obavy Tvojho nastávajúceho nemusíš brať vážne. Rumunsko je síce trochu divoká krajina, ale prirovnala by som ju k neupravenému záhonu. Predsa len je tu veľa krásneho a oku lahodiaceho. Tunajší ľudia sú milí [...]

forró, fico, galanta

Člen predsedníctva Aliancie: Pellegriniho podporil len Forró, nie celá strana. Inak sa to čítať nedá

29.03.2024 12:00

Szabolcs Mózes pre Pravdu uviedol, že ich rozhodnutie Krisztiána Forróa zaskočilo.

Jaroslav Naď

Naď: Najväčšou výzvou pre NATO bude odolať dezinformačným útokom

29.03.2024 11:47

Podľahnutie premysleným kampaniam, na ktoré je podľa štatistík Slovensko náchylné, môže podľa Naďa oslabiť celkovú dôveru v NATO a Alianciu samotnú.

mimoriadne1, mim1, zemetrasenie, seizmograf

Juhozápad Grécka zasiahlo pomerne silné zemetrasenie

29.03.2024 11:04

Otrasy bolo cítiť aj na Kréte a v Aténach.

Poľsko, NATO

Odborníci: Jednostranným vyslaním vojakov sa nestane celé NATO účastníkom vojny

29.03.2024 10:25

Na zatiaľ nepublikovanú správu nemeckých odborníkov sa odvoláva agentúra DPA.

Ivuš

Môj blogík, moje dieťatko, ktorému chcem dať rúčky, nôžky, prvé úsmevy a prvé slová nech môže veselo utekať po internetove. Naučím ho chodiť, ale naučím ho aj padať, pretože bez pádov a pár slzičiek by to nebolo ono.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 16
Celková čítanosť: 34411x
Priemerná čítanosť článkov: 2151x

Autor blogu

Odkazy